Adverteren

Adverteren

De Draad wordt gedeeltelijk uitgegeven in opdracht van de gemeente Tilburg en heeft geen winstoogmerk. De gemeente subsidieert De Draad. De overige inkomsten dienen bijeengebracht te worden door adverteerders, sponsors en steunabonnees. Met uw steun aan De Draad toont u zich aan minimaal 37.500 Tilburgers sociaal en maatschappelijk betrokken.

 

Kenmerken De Draad

  • 32.000 exemplaren worden huis-aan-huis verspreid bij alle 60-plusser uit Tilburg, Udenhout en Berkel-Enschot.
  • De Draad is gratis. En dat staat duidelijk vermeld op de cover.
  • 4.500 exemplaren worden via zo’n 250 distributiepunten verspreid.
  • Het aantal lezers neemt, vanwege de vergrijzing, alleen maar toe.
  • Het magazine heeft een bewaarfunctie vanwege de kwalitatief hoogwaardige uitstraling en de nuttige informatie. Het magazine wordt meerdere malen bekeken, uw advertentie dus ook.
  • Het magazine werkt met themanummers. U kunt uw advertentie dus koppelen aan een thema.

U brengt uw organisatie voor nog geen halve cent –per lezer op jaarbasis – onder de aandacht van deze Tilburgers! Nu al geïnteresseerd? Hier vindt u meer informatie: tarieven 2018

 

Algemene gegevens senioren

  •  De helft van de Nederlandse huishoudens bestaat uit 50-plussers.
  • In Nederland hebben 55-plussers meer dan de helft van het particuliere vermogen in handen.
  • Ouderen van nu zijn veel actiever dan vroeger. Een ruime meerderheid van de ouderen tussen 60-75 is te kwalificeren als ‘actief’ en geniet volop van het leven. Voelt zich nog lang niet oud en is actief op internet.

 

Gegevens lezersonderzoeken

  • De Draad is in 2015 ontstaan door Oudfit en SpinT samen te voegen.
  • 93% van de huidige lezers van Oudfit geeft aan het elke keer te lezen (gegevens 2012).
  • Het gemiddelde rapportcijfer dat de lezers van Oudfit het blad geven is een 7,6.
  • Hoe digitaal de wereld ook wordt, ouderen zijn gehecht aan vertrouwde media. ‘Ze willen het graag gewoon vasthouden.’
  • Ouderen kennen en herkennen ContourdeTwern goed en beoordelen de organisatie als betrouwbaar en zelfstandig.
  • De distributiepunten van SpinT zijn bij de lezers goed bekend.
  • 85% van de lezers ervaart SpinT als een steuntje in de rug.

Geen enkel magazine voor Tilburg heeft zo’n hoge oplage en betrokken lezersgroep. Meer weten? Bekijk hier de advertentietarieven: tarieven 2017, mail uw vraag naar dedraad@contourdetwern.nl bel met de redactie over de mogelijkheden. U kunt de acquisiteur Hans Peters ook  bereiken via 013 583 99 99.

De Draad wordt gedeeltelijk uitgegeven in opdracht van de gemeente Tilburg en heeft geen winstoogmerk. De gemeente subsidieert De Draad. De overige inkomsten dienen bijeengebracht te worden door adverteerders, sponsors en steunabonnees. Met uw steun aan De Draad toont u zich aan minimaal 37.500 Tilburgers sociaal en maatschappelijk betrokken.

 

Kenmerken De Draad

  • 32.000 exemplaren worden huis-aan-huis verspreid bij alle 60-plusser uit Tilburg, Udenhout en Berkel-Enschot.
  • De Draad is gratis. En dat staat duidelijk vermeld op de cover.
  • 4.500 exemplaren worden via zo’n 250 distributiepunten verspreid.
  • Het aantal lezers neemt, vanwege de vergrijzing, alleen maar toe.
  • Het magazine heeft een bewaarfunctie vanwege de kwalitatief hoogwaardige uitstraling en de nuttige informatie. Het magazine wordt meerdere malen bekeken, uw advertentie dus ook.
  • Het magazine werkt met themanummers. U kunt uw advertentie dus koppelen aan een thema.

U brengt uw organisatie voor nog geen halve cent –per lezer op jaarbasis – onder de aandacht van deze Tilburgers! Nu al geïnteresseerd? Hier vindt u meer informatie:  tarieven 2017

 

Algemene gegevens senioren

  •  De helft van de Nederlandse huishoudens bestaat uit 50-plussers.
  • In Nederland hebben 55-plussers meer dan de helft van het particuliere vermogen in handen.
  • Ouderen van nu zijn veel actiever dan vroeger. Een ruime meerderheid van de ouderen tussen 60-75 is te kwalificeren als ‘actief’ en geniet volop van het leven. Voelt zich nog lang niet oud en is actief op internet.

 

Gegevens lezersonderzoeken

  • De Draad is in 2015 ontstaan door Oudfit en SpinT samen te voegen.
  • 93% van de huidige lezers van Oudfit geeft aan het elke keer te lezen (gegevens 2012).
  • Het gemiddelde rapportcijfer dat de lezers van Oudfit het blad geven is een 7,6.
  • Hoe digitaal de wereld ook wordt, ouderen zijn gehecht aan vertrouwde media. ‘Ze willen het graag gewoon vasthouden.’
  • Ouderen kennen en herkennen ContourdeTwern goed en beoordelen de organisatie als betrouwbaar en zelfstandig.
  • De distributiepunten van SpinT zijn bij de lezers goed bekend.
  • 85% van de lezers ervaart SpinT als een steuntje in de rug.

Geen enkel magazine voor Tilburg heeft zo’n hoge oplage en betrokken lezersgroep. Meer weten? Bekijk hier de advertentietarieven: tarieven 2017, mail uw vraag naar dedraad@contourdetwern.nl bel met de redactie over de mogelijkheden. U kunt de acquisiteur Hans Peters ook  bereiken via 013 583 99 99.

De Draad wordt gedeeltelijk uitgegeven in opdracht van de gemeente Tilburg en heeft geen winstoogmerk. De gemeente subsidieert De Draad. De overige inkomsten dienen bijeengebracht te worden door adverteerders, sponsors en steunabonnees. Met uw steun aan De Draad toont u zich aan minimaal 37.500 Tilburgers sociaal en maatschappelijk betrokken.

 

Kenmerken De Draad

  • 32.000 exemplaren worden huis-aan-huis verspreid bij alle 60-plusser uit Tilburg, Udenhout en Berkel-Enschot.
  • De Draad is gratis. En dat staat duidelijk vermeld op de cover.
  • 4.500 exemplaren worden via zo’n 250 distributiepunten verspreid.
  • Het aantal lezers neemt, vanwege de vergrijzing, alleen maar toe.
  • Het magazine heeft een bewaarfunctie vanwege de kwalitatief hoogwaardige uitstraling en de nuttige informatie. Het magazine wordt meerdere malen bekeken, uw advertentie dus ook.
  • Het magazine werkt met themanummers. U kunt uw advertentie dus koppelen aan een thema.

U brengt uw organisatie voor nog geen halve cent –per lezer op jaarbasis – onder de aandacht van deze Tilburgers! Nu al geïnteresseerd? Hier vindt u meer informatie:  tarieven 2017

 

Algemene gegevens senioren

  •  De helft van de Nederlandse huishoudens bestaat uit 50-plussers.
  • In Nederland hebben 55-plussers meer dan de helft van het particuliere vermogen in handen.
  • Ouderen van nu zijn veel actiever dan vroeger. Een ruime meerderheid van de ouderen tussen 60-75 is te kwalificeren als ‘actief’ en geniet volop van het leven. Voelt zich nog lang niet oud en is actief op internet.

 

Gegevens lezersonderzoeken

  • De Draad is in 2015 ontstaan door Oudfit en SpinT samen te voegen.
  • 93% van de huidige lezers van Oudfit geeft aan het elke keer te lezen (gegevens 2012).
  • Het gemiddelde rapportcijfer dat de lezers van Oudfit het blad geven is een 7,6.
  • Hoe digitaal de wereld ook wordt, ouderen zijn gehecht aan vertrouwde media. ‘Ze willen het graag gewoon vasthouden.’
  • Ouderen kennen en herkennen ContourdeTwern goed en beoordelen de organisatie als betrouwbaar en zelfstandig.
  • De distributiepunten van SpinT zijn bij de lezers goed bekend.
  • 85% van de lezers ervaart SpinT als een steuntje in de rug.

Geen enkel magazine voor Tilburg heeft zo’n hoge oplage en betrokken lezersgroep. Meer weten? Bekijk hier de advertentietarieven: tarieven 2017, mail uw vraag naar dedraad@contourdetwern.nl bel met de redactie over de mogelijkheden. U kunt de acquisiteur Hans Peters ook  bereiken via 013 583 99 99.

De Draad
Spoorlaan 444
5038 CH Tilburg

Telefoon:
013 – 583 99 99

E-mail:
dedraad@contourdetwern.nl

X